Tema: Re: Panasoonic Plasma tv logo matosi
Autorius: Darenas
Data: 2015-10-09 08:41:58
px man ta elektra ir es nuostatos. Man telikas kazkokius logotipus ant kitu
kanalu rodytu priduociau telika atgal tapacia diena. Va butent, kad as
nematau tokio didelio rodyme skirtumo tarp 7-8kl samsungo ir plazmos, kad
mane tenkintu kazkokie isdegimai ir filmus perviduri tik ziuret.... :) Dabar
suprantu kodel mazu plazmu nera - silelis nuo isdegimu liktu :D

trolinu nu....

Darenas

On 2015-10-08 16:49, qwerty wrote:
> Man siuo atveju plazmos vaizdo kokybe svarbesne uz vos vos iziurima
> logo, kuris netrukus prapuls.

Analogiškai. Keista, jog kažkas galvoja, jog plazminius telikus
vertinantys žmonės kažkodėl neinformuoti apie jų trūkumus. Be abejo, jie
žino ir apie image retention ir apie 10-15 proc. didesnes elektros
sąnaudas. Tiesiog plazma buvo pasirinkta todėl, jog ji atlieka esminę
funkciją geriau nei analogiško dydžio, klasės ir kainos LCD. Ir būtent
tai tie žmonės MATO ir VERTINA.

Jei tau gyvenime pasisekė to skirtumo nematyti, tai puiku, perki
patenkintas LCD ir sutaupai vidutiniškai 15 eur į metus ant aliektros.
A, pala, man čia kažkas kužda, jog analogiškos klasės ir dydžio LCD
dažnai brangesni būdavo... Na, tada nieko nesutaupai, bet tiesiog pats
visomis savo jautrios sielos fibromis jauti, jog taupai aliektrą ir
laikaisi griežtų ES reglamentų, kurie plazmą uždraudę yr :]