Tema: Re: Panasoonic Plasma tv logo matosi
Autorius: qwerty
Data: 2015-10-08 16:51:21
Prie ko cia pasiteisinimai? Nematau cia ko teisintis. Bendras vaizdas mane
tenkina 100x labiau nei LCD ir man to pakanka. Nera zmoniu be ydu, nera
technologiju be trukumu. Kiekvienas atsirenka kokie trukumai yra svarbesni
ir kurie maziau aktualus. Man siuo atveju plazmos vaizdo kokybe svarbesne uz
vos vos iziurima logo, kuris netrukus prapuls.