Tema: Ats.: Ar yra?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-09-16 23:02:11
Gal baik nesąmones rašinėti.

"CodeC"  parašė naujienų news:mtb5mr$unm$1@trimpas.omnitel.net...

tu bent jau perskaitei straipsni *lietuviu* kalba, kuri cia buvau imetes
apie ta 3D ? teliko knygutes pradzioj esancius perspejimus apie 3D
ziurejima perskaitei? ten jie siaip sau surasyti, nes 3D akiniu sukurta
nesamone yra 1:1 naturaliam vaizdui? kokiu tau dar argumentu reikia, jei
pats nepraleidai nei 2 min tam issiaiskinti, nekalbant, kad savo akimis
neskiri b nuo p.
nera 3D vaizdo per TV. tera tik specialus akiniai, kurie bando imituoti
ta 3D vaizda. bet iki normalaus vaidzo ten taip toli, kad tiesiog nera
apie ka sneket. buk geras susirask technines detales pats, nes uzpisa
tokie is dangaus nukrite proto bokstai, prasantys arguentu ir nei vieno
ju nesivarginantys net perskaityt, nekalbant apie supratima.