Tema: Ats.: Ar yra?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-09-13 14:58:11
Tu gal ir mptrioškes mono režimu klausai? Kam tas stereo reikalingas? Juk ir
vietos diske sutaupytum.

"CodeC"  parašė naujienų news:mt3csi$qel$1@trimpas.omnitel.net...

tu. tavo tik palyginima del akies issidurimo pavadino idijotisku, nes
jis toks ir yra. as asmeniskai dviem akimis telike 3D nematau. viena
irgi nematau. antru akiniu detis nenoriu. kazka organizuot, tam kad
eilini bojavyka per 3D paziuret ir nenoriu, nes bojavykas neidomu ziuret
apskritai. nei 2D nei 3D.
apie akies issidurimus siaip jau reiktu atsargiau kliedet. nes jeigu
realiai pasidometum, tai dvi akys viso labo patikslina stereo vaizdo
suvokima, o ne ji sukuria nuo 0. rimtai nesugebi matyt kurie
daiktai/zmones/automobiliai yra toliau ir kurie arciau, ziuredamas viena
akimi? tada ir dvi nepades, nes ne ziuri o 'zinai', deja anatomija tau
matyt biski netiketai nera tokia, kokia tu ja isivaizduoji.