Tema: Ats.: Ar yra?
Autorius: Sniegas
Data: 2015-09-15 22:00:44
Aš... O aš darau kitaip. Kas tamsta manai esąs, jei visi turi daryti taip,
kaip pats darai?

"Xeen"  parašė naujienų news:mt9ksq$fud$1@trimpas.omnitel.net...

spalvas bent jau skirti nereikia papildomu akiniu ar kitokiu issikalinejimu.
a auksta raiska...nu ka as zinau. ziurint ziniu laidas sd kokybe - tai
aisku nereikalinga. :)

a del aukstos raiskos - as is principo nesisiunciu ziurimu vaizdu hd
kokybes, nes nejauciu poreikio sedeti 0.5 metro nuo teliko. o is 3
metru...nu kaip ir nelabai jau skirtumas yra :)