Tema: Re: Ar yra?
Autorius: budulis vulgaris
Data: 2015-09-16 10:08:17
2015-09-16 09:55, Caponi rašė:
> Blyn, tu rimtai nesupranti kuo skiriasi realus erdvinis vaizdas gamtoje
> nuo kazkokios ujobischios per telika?

Tai 2D vaizdelis nuo realaus vaizdo gamtoje skiriasi dar labiau, jis dar
didesnis ujobischios.

> Skaitai px, reali boba, ar ta, kuria spalvotais akiniais apsikarstes per
> savo telika apziurinesi? :-)

Čia tu taip skaitai, ne aš, niekada nieko panašaus nerašiau. Mano
teiginys buvo ir yra, kad 3D per teliką yra artimesnis realiam vaizdui
nei 2D per teliką.

> Sutinku, kad tam tikrais atvejais 3D yra visai fun, bet su realybej
> matomu vaizdu ten bendro nieko nera.

2D su realybėje matomu vaizdu bendro dar mažiau ir yra dar didesnė
ujobiščia.

Vienžo - vienintelė 3D bėda ta, kad papildomų akinių reikia. Jei jų
nereikėtų, tai visi 3D žiūrėtų net necyptelėdami. O dabar kazkodėl imate
aiskinti, kad ervinis vaizdas per TV is esmės yra blogis. Nors jis,
objektyviai žiūrint, yra geriau, nei 2D vaizdas.