Tema: Re: Ar yra?
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-12 22:48:14
nemazai vartotoju JAU yra su akiniais. taip kad jau sitoj vietoj px nx.
esu buves 2-se 3D filmuose. aisku tam specialiai reikia isideti
kontaktinius lesius. nera tai kazkas sunkaus, nes i baseina ir pan. irgi
to reikia. bet 3D nera kazkas tokio, kad butu verta deti bent minimalias
pastangas. ir ka ten ziuret? nu koki tupa bojavyka aka mad max tai
galima paziuret 1 karta. ir viskas. kazkoki trileri, drama ar pan.
ziuret 3D ? uz dyka neiciau. apie akiu issidurimus tu gal nekliedek, nes
pats neskiri stereo nuo 3D. o kai pradedi del to kitus durnint, tai gal
eik tu nx atgal pats morku ravet i savo anglija :)