Tema: Re: Ats.: Ar yra?
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-12 22:51:13
nemazai vartotoju JAU yra su akiniais. taip kad jau sitoj vietoj px nx.
esu buves 2-se 3D filmuose. aisku tam specialiai reikia isideti
kontaktinius lesius. nera tai kazkas sunkaus, nes i baseina ir pan. irgi
to reikia. bet 3D nera kazkas tokio, kad butu verta deti bent minimalias
pastangas. ir ka ten ziuret? koki turini? nu koki tupa bojavyka aka mad
max tai galima paziuret 1 karta. ir viskas. kazkoki trileri, drama ar
pan. ziuret 3D ? kaip du-trys super realus zmones stovi ir kalba
pusantros valandos? uz dyka neiciau. nes uzpisa tas nenaturalumas.
zmogus naturaliai taip nemato, kaip rodo 3D filma. apie akiu issidurimus
tu gal nekliedek, nes pats neskiri stereo nuo 3D. o kai pradedi del to
kitus durnint, tai gal eik tu nx atgal pats morku ravet i savo anglija