Tema: Re: Ar yra?
Autorius: Caponi
Data: 2015-09-16 10:37:33
2D vaizdelis per telika, tekstas ar nuotrauka zurnale, vaizdelis ant
paveikslo yra paprasciausi realybes atvaizdai ir taip mes juos suvokiam ir
cia viskas gerai.
Teliko funkcija nera tave perkelt i kita realybe (jei jau taip norisi, tai
sako, tam efektyvesni visokie milteliai buna :-)), o kas link siekimo
parodyt kiek galima artimesni realybei vaizdeli, tai jei pats is saves tas
3D yra teisinga kryptis, bet tai, ka turim siuolaikinese 3D per telika
realizacijose, yra tik bandymas grubiai isprievartaut smegenus. Ir todel kol
kas absoliuti dauguma renkasi geriau ziuret i telika kaip i paveiksla
(kartais vardan pramogos su visokiais 3D pasantykiaujant kad ir kinoteatre),
nei verziasi i dirbtines realybes.
Ir taip, labai tiketina, kad ateity trimate televizija atsiras kazkokia kita
patogesne forma (kad ir kokia hologramine), taciau tai ka turim dabar mirs,
nepriklausomai nuo to, kad kai kuriem tai atrodo panasu i realybe ir yra
daug geriau nei visiem iprastas plokscias vaizdelis (blyn, kazkaip
prisiminiau super krutas plazmas - geros buvo visapusiskai iki apsisikimo,
bet, deja, tik mazumai...)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/