Tema: Re: samsung UE46F6500?
Autorius:
Data: 2014-02-05 11:18:40
Nu cia kaip kam iseina. Mane anksciau matytuose pigesnese plasmose labai
biesino mirgejimas, todel ieskodamas naujo TV apie plazmas negalvojau.
Nu bet buvo labai gera nuolaida LG 60PH670, tai nusprendem nuvaryti i
pasiziureti. Mano brangiausios pirmas pareiskimas buvo - Tie LCD baisiai
jau uzryskinti ir i akis spigina, o vat plasma labai maloniai rodo ir akiu
nevargina. Beliko su ja sutikti... Nu ir nesigailiu :)