Tema: Re: samsung UE46F6500?
Autorius: Aladdin
Data: 2014-02-05 09:43:50
Va va, kiek as ziurejau tu plazmu, tai tas blankumas ju mane tiesiog biesina, na bet gal as cia toks
lcd teliku sugadintas. Na ir jei pas lcd viskas tenkina, kaip jau sakiau - naxer ta plazma. Kazkada
dar galvojau apie plazmas - tai paprastesnese serijose budavo zyzimas, vt serijoje besisukantys
mechaniniai ventiliatoriai... Vienas vargas zodziu:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!