Tema: Re: samsung UE46F6500?
Autorius: S54
Data: 2014-01-29 12:45:54
padoriu lcd dar neisrado
energija geriau taupo tv, kuri neperki is viso

"Aladdin"  wrote in message news:lcaaq8$gmn$1@trimpas.omnitel.net...

Sorry jei kas ne taip. Gal cia daugiau pasireiske man kolegos alegrija,
kuris fanatiskai mane nuolat
itikineja kokia plazma zjbs, kaip jis taskelius visokius iziuri ir koks as
nesusipratelis naudodamas
LCD:) Gal kiek kliuna kai plazma i nesvietiskas aukstumas iskeliama, kai
daugumoje atveju tiktu
padorus lcd. Ir dar energijos nemazai susitaupytu:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!