Tema: Re: samsung UE46F6500?
Autorius: Kesha
Data: 2014-02-05 09:13:40
Šiaip keistas dalykas ta plasma, nesimato to jos gerumo iškart,
greičiau pirma kliūna "trūkumai" visokie, kaip mirgėjimas, blankumas...
Tačiau normaliom sąlygom, žiūrint ne kalbančias galvas (jos visur man
klaikios, todėl joms žiūrėti tinka bile kas), o filmus ir pan., vaizdas
įtraukia.
BTW mirgėjimą šviesesnėse scenose beveik visada matau :(, bet vaizdas
užgožia ir tai.