Tema: Re: 45 min tarp skrydžių?
Autorius: MaRiUs
Data: 2019-03-07 08:18:35
Pas visokius tai lotus beigi lufthanzas tai tokiem lodariam kurie
perseda per maziau nei valanda kartais jau prie trapo laukia spec
mikriukas su teta dedikuota, kuris nuveza arba labai arti geitu outbound
arba i labai artima geitam visa ko patikra (security ir t.t.) bei ten
visokiais extra turbo passais be eiliu jei reikia. Su Finairu nezinau -
neskraides.

--
MaRiUs

Kaunas

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.