Tema: Re: 45 min tarp skrydžių?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-01-28 14:00:43
On Sat, 26 Jan 2019 19:31:03 +0400, benamis <ask@mail.lt> wrote:
>Taip, suprantu, kad viskas teisingai turi susidelioti ir nestrigti, kad
>lagaminas spetu. Bet juk tam iranga ir yra kuriama. Tegul ji ir dirba.

Na nevisai. Aš rašiau, kad žmogėnas su savo dviejomis gali būti
greitesnis už normaliu būdu transportuojamą lagaminą. T. y. kai mes
kalbam apie garantuotą pristatymą kada niekas nieko specialiai
nedaro.
Iš to ir rizika, kad per 45 minutes tu tekinom spėsi, o lagaminas jau
nebe.

>Tiesiog kito paaiskinimo neturiu, kaip galejo speti lagaminas, kai HEL
>pirmas islipau is lektuvo, visa laika begau iki kitu vartu ir netrukus
>isskridau i VNO. Tikrai niekas neveze lagamino tiesiai prie kito
>lektuvo. Turejo cemodanas praeiti visa iprasta bagazo "kelia".

Iš kur žinai kad nevežė jei šalia su žvake nestovėjai?

Ne visi geitai yra vienodi ir ne kiekvieną dieną vienodas dsrbo
krūvis, todėl iš to kad tau gavosi neišeina daryt išvados, kad jei tu
suspėsi tai bagažas garantuotai suspės. Būtent tai ir yra svarbu
svarstant, ar 45 minutės persėdimui pakankamai ar ne.

--
kthxbai