Tema: Re: 45 min tarp skrydžių?
Autorius: Audrius K
Data: 2019-01-19 12:43:00
benamis <ask@mail.lt> wrote:

> Nustebsi, bet jeigu gauni kazka chaliavai tai nebutina tuo naudotis. Pvz
> pritvoti alkoholio skrendant ilgesni skrydi :)
>
> Vis daugiau ir daugiau avialiniju pristato basic bilietus ilgiems
> skrydziams, kur bagazas uz papildoma kaina. Tad tas "automatiskai gauni
> bagaza" nevisai tiesa. Reikia pasitikrinti del viso pikto.

Aš rašau apie būtent ta skrydį, kuriame mačiau keleiviu per metimą
autobusu.

Ir pasakyta buvo - visi keleiviai, kurių sekantis skrydis tokiu tai
numeriu, neina i terminalą, o lipa pro šonines duris tiesiai i autobusą. Ir
tik po to išvardintos pavardes. Manai, visi 10-15 keleiviu kaip susitarę
skrido tik su rankiniu bagažu kaip  nenormalūs žmones ?
Audrius K.

Audrius K.