Tema: Re: 45 min tarp skrydžių?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-01-30 10:50:25
On 1/28/19 23:05, benamis wrote:

> Jeigu veztu lagamina tiesiai nuo lektuvo prie lektuvo tai butu pats
> neefektyviausias budas, koki tik imanoma sugalvoti. Ir standartinis

O tai ka daryt jei kitaip nespeji?

> cemodanas tik nevertas, kad del jo taip stengtis...

Kaip tai nevertas? Zinai ka avialinijai kainuoja tas tavo nespejes
standartinis lagaminas? Ogi apvalia suma.

Bo jie turi samdyt staffa kuris tokius nespejusius lagaminus surenka,
tada iesko sekancio skrydzio ten pat ir padeda lagaminus marinuotis iki
kol gales ten pakraut.

Be to tu stovesi kazkur pas groundhandleri prie "missing luggage"
langelio ir reikalausi savo lagamino, t.y. gaisi ju laika (uz kuri bus
isstatytos saskaitos) ir produkuosi popierius (kuriu processingas velgi
kainuoja). Jei tokiu kaip tu bus 10 is ivairiu pasaulio kampu, tai
ziurek reikes priimt daugiau staffo.

Tada tu reikalausi visokiu ten kompensaciju, nes likai be triusiku ir
dantu pastos. Tau iteiks "pirmos pagalbos" paketa kuri reikia kazkur
nupirkt ir sandeliuot.

Dar tu reikalausi, kad tavo lagaminas butu pristatytas tau i viesbuti,
kuris yra galbut uz 250km nuo aerouosto. Ir viskas greitai, tiesiog sia
akimirka. Kurjeris biski kainuoja.

Jei lagaminas visoj toj logistikoj pasimes, tada tu noresi pinigu ir per
teisma (velgi islaidos) turi netgi sansu prisiteist.

Zodziu tiesiog paimt tavo lagamina ir nuvezt personaliai iki lektuvo yra
waaaaaay geresnis dylas nei palikt voliotis kazkur aerouosto zharnyne
ant transporto juostos, nes traukinukas su likusiais lagaminais i
departure reisa jau isvaziavo pries 5 minutes.

Siaip gali ivertint pinigais jau cia mineta pavyzdi is gyvenimo:
AirFrance nespejo perkraut mano lagamino i Bangkoka, t.y. as kojytem
spejau perbegt, o lagaminas - ne. T.y. kaip tik aptariamas scenarijus.
Bangkoke as krusau smegenus grounndandlerio staffui, anie man padovojo
tasyte su visokiais t-shirtais ir dantu pastom, o as uz valandos
isskridau i Kuala Lumpura i kuri neskraido Air France. Po to as kelis
kartus krusau smegenus AirFrance hotlainui. Tada po poros dienu
lagaminas atkeliavo i BKK, tada kazkas susitare su visai leva avialinija
kad jie paimtu mano lagamina ir nuveztu i KUL. Tada 2 val nakties is KUL
pristate i uz ~100km esanti viesbuti. Spek kokia suma jiem ten galu gale
sukapsejo :)