Tema: Re: 45 min tarp skrydžių?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2019-01-19 22:07:15
On 1/19/19 10:34, benamis wrote:
> Tai puiku, tada paaiskink, kur cia problematika - iskrauna bagaza ir
> softas/konvejeris ji paskirsto kur reikia, tada vel sukrauna i lektuvus.
> Apie bug'us, kurie pasitaiko vienam cemodanui is tukstancio tai pasakot
> man nereikia.

Ne bugai, o sudetingas ir visaip kaip suoptimizuotas procesas kaip
issiverst su minimumu zmoniu ir equipmento.

Tam kad lagaminas persikeltu is tasko A i taska B turi suveikt kruva
visokiu ratuku. Jei su laiku striuka (kaip kad minetos 45 min), tai
minetas konvejeris niekuo nebepades ir normaliom priemonem lagaminas
garantuotai nebespes davaziuot kur reikia.

Reiskia imanoma spet tik tada jei kazkas specialiai gais laika
shortkutams. T.y. pagal is anksto paruosta sarasaeli atrusiuos tuos
nelaimingus lagaminus jau prie keltuvo, specialiai atkraus juos ant
atskiru ratuku ir nuvezh tiesiai kontrolei/pakrovimui.
Tai gali nutikti, o gali ir nenutikti, nes realiai tai yra "best effort"
servisas.

Dar tavo lagamino gali tiesiog nerasti, nes lyja, kazkoks debilas jau
pagriebe ir isikrove sau ant ratuku ir isvaziavo etc etc. Visi tie
vairuotojai ir krovikai ner labai inteligentiska leudis.

Jei konkreciai ta diena daugiau darbo ar siaip kas nors nutike
(nenumatyti skrydziu grafiko pokyciai, krituliai, kazkas sugedo, susirgo
etc) tai labai laisvai gali but, kad niekas tu lagaminu isvis nezvejos.
Nes ner kam.

Arba pvz jei tokiu veluojanciu tavo skrydyje keletas ir jie i skirtingus
departure geitus gal net skirtinguose terminaluose. T.y. pasirinkimas -
arba nespeja tavo vienas lagaminas i azija arba 5 kitu bendrakeleiviu
lagaminai kur nors i nju jorka.

Arba pvz isvis ner laiko vezt tavo viena lagamina, nes kazkur nusileido
kitas nenumatytai pavelaves lektuvas ir ten 300 piktu veluojanciu snukiu
laukia savo bagazho ir kelia skandalus. Tada visi avralo rezimu varo
krapstyt lagaminu is ano neplanuoto lektuvo pilvo, nes anas dar daugiau
turi deganciu jungiamuju skrydziu.

Tokiais atvejais lagaminai keliaus i normalu konvejeri ir garantuotai
nespes. Zodziu tai loterija.

Man paciam yra buve, kai FRA-CDG-BKK as spejau, o mano bagazas - ne.
Biski ciulpia.

> Visai kitas reikalas yra keleiviai, kurie blaskosi terminale, turi
> praeiti pasu kontrole ir t.t. Jau net nesnekant apie dutyfree ar

Keleiviai turi kojas, akis ir tixla. Jei laikas ribotas tai po dutyfree
jie nelaxtys, o patys tekinom varys link geito.