Tema: Re: 45 min tarp skrydžių?
Autorius: Donatas
Data: 2019-01-18 12:00:08
jei normali kompanija ar aliansas(pvz kaip koks lufthansa+aegean)
paprastai nepalieka taves, tokiu atveju net bagazo neatiduoda,
pareikalavus turetu parupinti skrydi ir pagal poreiki viesbuti.
Bet aisku, bet kuriuo atveju nemaloni patirtis jei skubi.
As ziureciau kokio oro liniju reputacija ir kiek skundu del tokiu atveju
viesoje erdveje. Vokieciai (bent kiek teko susidurti) klienta laiko
svarbiu ir viska padaro, kad nebutu skundu.