Tema: Re: ?ˆud? apva?iavimas
Autorius: svyt
Data: 2017-01-21 23:16:29
Maps me androidui, is nemokamu man patiko, namu numeriai,
 zemelapiai tipo rastriniai. Navigacija tik nerimta.
geriausia igo
 su tomtomo zemelapiais, maziausia klaidu juose, tik juos naudoju
 profesnonaliai. (Iskyrus komplikuotas situacijas kai reik rast
 imone vidury miesto, ar netikslus adresas, tada pravercia viskas
 is eiles)

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----