Tema: Re: ??ud? apva?iavimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-01-17 07:36:13
On 2017-01-16 14:22, RD wrote:
> Vaziavau pro Lodze i Wroclawa 2016 vasari. Googlas TIKRAI nevede per ta
> apvaziavima. gddkia.pl irgi nerode kad jau atidarytas. Teko per miesta
> pravaziuot. Ir nei man, nei kolegoms kurie vaziavo tuo paciu marsrutu,
> nė viena navigacija (buvo naudojamos tomtom

Tomtom naudoja ne navteq zemelapius.

ir dvi gamyklines,

Mano gamykline irgi vede per lodz, bet ten zemelapiai buvo 2-3 metu
senumo... O va atnaujinti (paskutiniai, buvo garmino navi), jau vede
apvaziavimu, kurio realiai nebuvo. Ir jei tai butu vienintelis kartas,
tai tiek to. Bet lenkuose 2 vietas jau gerai isisdemejau, kur navteq
zemelapiai veda laukais (keliai jau suvesti i navi, o dar
nepastatyti/nebaigti), ir dar buvo 2-3 kartai, kai vede taip pat
nebaigtais keliais/laukais. Vietos neprisiminsiu (buvo taip pat naujai
statomi keliai).  Labiausiai istrigo vieta A1 magistrales pradzia link
cekijos - nerejau kaip tik pravaziuoti nuo A1 pradzios, ir radau laukus...

Audrius K.
P.S. Tingiu daryti telefono su garmino zemelapiais ekrano nuotraukas,
bet jai kas labai nores, tai padarysiu.

  visos