Tema: Re: ?ˆud? apva?iavimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-01-12 08:29:58
On 2017-01-11 10:22, eginor wrote:
> Tas veikejas cia ne pirma karta dezinformacija skleidzia,

Prasau pasakyti, kur buvo dar mano dezinformacija skleidziama, Situo
atveju as parasiau ir data, kada mano vaziuota, ir kada tikintis
pravaziuoti siuo apvaziavimu reikejo daryti 40km lanka. Uzteko nusukti i
letejimo juosta, ir ismete i priesinga puse. Navigacija per ji vede jau
pries metus - o realiai jo nebuvo. Jei dabar atidarytas - tai diugu.

Audrius K.
P.S. Pasikartosiu - pone eginor, prasom atsakyti uz savo zodzius ir
pateikti faktus, kur buvo mano skleidziama dezinformacija.

  sunku suvokti