Tema: Re: ??ud? apva?iavimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-01-18 17:59:02
On 2017-01-17 10:05, Audrius wrote:
> O pakelt akis ir þvelgt á kelio þenklus, krypèiø skydus nemëginai,

O tu matei, kaip jie atrodo nakti, su pataisymais, su esamomis
perbrauktomis nuorodomis, ir kai nesitiki, kad is letejimo juostos nebus
galima grizti. Ir kai navi uztikrintai rodo, kad apvaziavimas jau yra?
Visame pasaulyje isukus i letejimo juosta (kolektoriu) dazniausiai buna
keli is jos isvaziavimai - ivaziavimai, ir ji vel po to isilieja i
bendra srauta. Taigi, jei tikiesi, kad ten bus tau reikalingas
isvaziavimas, suki i letejimo (kolektoriaus) juosta, ir sumazines greiti
pagal zenklus issuki i reikiama issukima. Speju, kad dabar ten jau taip
ir yra.

  vaikeli?

Jei pats vaikelis, tai kiti, zinok, jau ir subrende...

> Pabandyk. Pradþiai po Lietuvà, po metø - kitø, þiû, jau ir Lenkijoje dràsiau
> bus jaustis.

Kai tiek vaziuosi, ir tiek EU ir JAV busi ismaises,  kiek isvazinejes
as, galesi rasineti ir mokyti.

> Tik susilaikyk nuo raðliavø kelioniø tema - iðrodai itin apgailëtinai, kà ir
> kiti tau neákyriai pataria.

Ir ka man NEIKYRIAI pataria ?  Kad galbut suklydau su google zemelapiais
(tai buvo pries metus, tikrinau pries kelione eile zemelapiu (google,
garmin, dar kazkokius), ir pagal dali ju apvazivimas jau buvo baigtas) O
realiai - spastai.  Ir kad apie tai ispejau - bukit atsargus.  Tai
eginnor pareiskia, kad as PASTOVIAI skleidziu dezinformacija. Kai
paprasau faktu, sneka apie ta pati viena google maps atveji... Aiskina,
kad i cekija autostrada senai baigta, nors as raciau ne apie visa, o
apie jos PRADZIA, kurios iki sios dieno nera. Pievos ten, pievos.  Nors
navteq zemelapiuose ten jau kelias.

Audrius K.

  Sëkmës mokytis, vaike!