Tema: Re: ?ˆud? apva?iavimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-01-17 07:37:23
On 2017-01-16 08:57, eginor wrote:
> Tas pats ir vaziuojant link Cekijos, googlas veda teisingai.

Isijung goolga keliones metu ir po to parasyk cia, kiek sumoneksi uz
roamingini ineta .... busi uz visus gudresnis.

> Tai kad mesk savo nafigacija I siukslyna ir vaziuok pagal zenklus.

TU cia visiem siulai, kurie turi navteq zemelapius ??????  Mesti
gamyklines navi ir moketi uz ineto roaminga??? (nepasakok man, kad
galima susinaviguoti is anksto. Pavazinek, ir pamatysi, kad po pirmo
nusukimo ar pakeisto kelio mieste ar kelio remonto reiks jungtis prie
ineto. O nusikrauti i telefona viso marsruto aplinka taip pat nepavyks)

Audrius K.

P.S. Taigi kur ta mano pastovi DAUGKARTINE dezinformacija?