Tema: Re: ??ud? apva?iavimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-01-14 09:18:22
On 2017-01-12 15:29, Nitro wrote:
> nezinau kur tave vede navigacija ir kas tai per navigacija, bet pats pora kartu ten vaziavau ir be problemu pravaziavau. Naudojau sygic ir google.

As naudojau garmin city navigator (zemelapiai buvo naujausi, navteq).
Ten jau vede per apvaziavima 2016 vasario menesi (Kiek pamenu, namuose
su googlu irgi lyg jau rode apvaziavima. Nebuciau tik navi pasitikejes).
Deja, jokio apvaziavimo dar nebuvo, ir isukus i letejimo juosta (kuri
atskirta nuo pagrindines autostrados tvora) buvo vienintelis kelias - i
priesinga puse...  Is tos pacios letejimo juostos turejo buti issukimas
ir i teisinga puse, tik jis buvo uztvertas. Rodykliu nakti nespejau
perskaityti  - reikejo greitai rinktis - ar i letejimp juosta, ar tiesiai.

Panasiai teko pries trejeta metu matyti kitoje A1 vietoje. Garmin
(navteq) rodo A1 (einancia link cekijos ) pradzia ties Wozniki.  Buvau
ten privaziaves - zaliavo laukai. po metu buvo tas pats.  Tikra pradzia
ten ties Celiny.  Ir dar pora vietu panasiai buvau rades - navi jau yra,
o realybeje  - laukai zaliuoja. DEL TO IR ISPEJAU, kad atsargiai, lenkai
pirma itraukia i navi, o tik po to stato kelius...

Audrius K.