Tema: Re: ?
Autorius: Audrius
Data: 2017-01-12 11:35:54
Nekreipk demesio ir nesiteisink pries kvaili uz jo svaiciojimus.
"... Uzteko nusukti i letejimo juosta, ir ismete i priesinga puse"...
TOPAS!!!
Net blondine su neigiamu IQ tokio debilizmo lygio nepasiekia. Mano NUOSIRDUS
patarimas tokiam keliautojui - sedek namuose arba prasyk, kad VAIRUOTU ir
tave veztu PROTINGI.