Tema: Re: ?ˆud? apva?iavimas
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-01-18 18:03:08
On 2017-01-17 08:11, Linas Petkevičius wrote:

> Oflaininiai jau yra

Bandziau pries pora metu. Daug ribojimu. Nepavyko nukrauti viso marsruto
su apylinkemis lietuva- bulgarija... Pavyko nukrauti tik dominancia
rumunijos dali, po to reikia zaisti kasdiena, tureti ineta. Man patogiau
- kai pilni zemelapiai guli telefone.

  - galima kad ir diena pries kelione atsinaujinti.

> Ganetinai kompaktiski gi tie zemelapiai.

Ne apimtyje problema. Kiek pamenu, googlas ribojo zemelapiu kieki. VIsos
EU nenukrausi, o pakeliui ne visada inetas yra (bent pries pora metu)
gal kas pasikeite.

Audrius K.