Tema: Re: ryanair rankinio bagazo sverimas pries lipant i lektuva
Autorius: Virtualus
Data: 2012-12-15 02:21:22
Didzioji dauguma taip ir padaro ir nueina nuleide galvas. Todel imones ir
leidzia sau sukciauti. Man uztektu nusifotografuoti lagamina standartiniu
ismatavimu... kurio neprieme.
Na bet jau prasideda pezalyne is serijos "kas butu jeigu". Kol kas nieko
nebuvo ir nieko neteko moketi. Kai bus, pasidalinsiu, o kol kas paliksiu
vietiniams senbuviams toliau savo erudicija cia demonstruoti :)