Tema: Re: ryanair rankinio bagazo sverimas pries lipant i lektuva
Autorius: padugne
Data: 2012-11-28 22:05:58
On Wed, 28 Nov 2012 11:31:43 +0200, Jonas Sergejenka wrote:

> Ką daryt? KUR BLE čia mano problema? :))))
>
> Fsio, arba registruoju bagažą ir nespėju niekur, arba tenka solidžiai
> grūsti į striukės kišenes kojines...
>
> Taigi, kol aviakompanijos neišras būdo apeiti savo svorio problemą
> (tarkim, sumoku už bagažą, tačiau man nereikia septyniolikos
> afroamerikiečių, kurie tą lagaminą vėliau gabens iki manęs pusę valandos
> – geriau priduodu ir atsiimu iškart prie lėktuvo), tol mano
> komandiruotės bus tokios juokingos.

Budo neisras nes jokios problemos is tikro ir nera. Tik bandymas
neakivaizdziai pakelt bilietu kainas ir tiek.

Nes bagazhas pats savo kojom atzingsniuojantis i lektuva aviakompanijom
galima sakyt nieko nekainuoja.

T.y. zinoma tiesa, papildomi kilogramai reiskia papildomas zibalo
sanaudas, bet jei max svori nuo 8kg pakeltume iki tarkim civilizuotu 10kg
(+2kg), tai viso per ~200 keleiviu susidarys apgailetini 400kg, pokyciu
kuro saskaitoje reiktu ieskot su padidinimo stiklu.

O seip tai tipiskos kates-peles. Pradziai padare mokama bagazha. Tada
keleiviai pradejo "optimizuot" islaidas, skraidyt su rankiniu bagazu.
Sekantis zingsnis mazint salono bagazo svori, kad kuo daugiau keleiviu
priverst vel pradet pirkt "normalu" bagaza. Todel "taupytoju" su
papildomu 1 ar 2 kg as visai nesmerkiu.

--
kthxbai.