Tema: Re: ryanair rankinio bagazo sverimas pries lipant i lektuva
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2012-11-28 15:23:15
2. Korke, kojines pasisverti galima, bet atsisakyti jų - ne.
Dėl susimokėjimo už viršsvorį yra atskira kalba - perkant bilietą kiek
pamenu jie duoda už dyką dar ir registruojamą bagažą, tik aš jo atsisakiau,
nes neketinau nieko atiduoti. Taigi oro uoste mokėti be proto eurų už tai,
ką jie ir taip duotų nemokamai - yra kažkiek nesąmonė.

1. Ne, neliepė registruoti, praleido be problemų ir 8.x svorio. Klausimas ne
apie tai - o apie galimybę gauti paslaugą tokią, kokios noriu (o noriu
keliauti greitai).
Nesvaik tik apie biznio klases, kur jie leidžia tarkim du daiktus į saloną,
ir apie svarstykles į ofisą svertis bagažą.

Pagrindinis klausimas: o ar jie leistų (jei būčiau su bilietais
nupirkęs/gavęs registruojamą bagažą) neštis tą bagažą į saloną (su sąlyga,
kad gabaritai ok)? T.y., ekonominė klasė, bet tarkim 2 bagažo vienetai?

J.

"Korke"  wrote in message news:k94r05$808$1@trimpas.omnitel.net...

Dvieju dalyku nesupratau:
1. Ar AB reikalauja registruoti ir priduoti sunkesni rankini i bagaza ?
Susimokejus uz virssvori(jei gabaritai normos ribose) neleidzia i salona
vistiek?
2. Ar sunku pasisvert namie kojines, kad paskui nemyzt i bata oro uoste?
Ar jei imone svarstykiu salia bilietu nenuperka tai
imones/aviakompanijos/visu kitu apart taves problema?