Tema: Re: ryanair rankinio bagazo sverimas pries lipant i lektuva
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-11-28 18:38:49
a kojines negalima susipirkt bet kokiame kioske Korke?

"Jonas Sergejenka" <johnas@kazhkur.com> wrote in message news:k94lm0$o0$1@trimpas.omnitel.net...
Aj beje, mestelsiu akmenį atgal (čia dėl tų svorio gudručių).
Aš asmeniškai irgi nusiteikęs prieš tuos, kurie bando išspausti iš Š daug vaško, ir jei nori kažką nusivežti, tai neperka papildomo bagažo, o bando sutaupyti tokiu vat kreivu būdu.
Dabar štai jums mano patirtis:
- varau į komandiruotę, įmonė perka bilietus (taigi, papildomą bagažą nupirkti – ne problema). Vienintelis tinkamas reisas tą dieną ir į tą miestą, kur reikia – AirBaltic (Ryanair irgi kaip opcija).
- kadangi galutinis tikslas nėra tas miestas, kur atskrendu, tad tęsti kelionę reikės traukiniu.
- Kaip tyčia, paskutinis traukinys išvažiuoja už ~1,5 valandos nuo tada, kai aš (hipotetiškai) nusileisiu oro uoste. Kas yra afigennai...
- Taigi, kalbų apie registruojamą bagažą negali net būti – nudvėsiu eilėje, kol sulauksiu savo didelio lagaminėlio.
- AirBaltic į saloną leidžia imti tik 8kg. Paimu samo mini-lagaminėlį, įsidedu 1 kelnes, kelias kojines ir majkes, ir laptopiuką mažiuką. Svoris – 8.3kg

Ką daryt? KUR BLE čia mano problema? :))))

Fsio, arba registruoju bagažą ir nespėju niekur, arba tenka solidžiai grūsti į striukės kišenes kojines...

Taigi, kol aviakompanijos neišras būdo apeiti savo svorio problemą (tarkim, sumoku už bagažą, tačiau man nereikia septyniolikos afroamerikiečių, kurie tą lagaminą vėliau gabens iki manęs pusę valandos – geriau priduodu ir atsiimu iškart prie lėktuvo), tol mano komandiruotės bus tokios juokingos.

J.