Tema: Re: ryanair rankinio bagazo sverimas pries lipant i lektuva
Autorius: Virtualus
Data: 2012-11-30 00:24:28
Negali atsaukti, nes yra bendri apribojimai. Negali nestis 50 kg. tinkamu
ismatavimu bagazo, nes visu pirma gali iskreipti informacija apie esama
lektuvo svori, kas kelia rizika visu keleiviu saugumui. Na ir dar palikdamas
ji i virsuje skirtoje vietoj, gali pridaryti aibiu, sulauzydamas ja, ypac
perkrovu metu...