Tema: Re: ryanair rankinio bagazo sverimas pries lipant i lektuva
Autorius: padugne
Data: 2012-11-30 10:50:05
On Fri, 30 Nov 2012 09:14:57 +0200, Jonas Sergejenka wrote:

> Štai dėl šio klausimo mūsų sferoje irgi yra sutarimas. Lai tokiu atveju
> ima keleivio svorį + bagažo svorį. Nustato sau kokias nors ribas

Negalima, keleivio svoris yra tabu.

> vidurkio, ir tada jau tavo paties reikalas, ar striukę su milijonu
> kišenių pirkti, ar duty free, ir pan.

Jiem tai ir taip gaunasi, neskaitant isimtiniu atveju suminis poros simtu 
zmoniu svoris paprastai neblogai pataiko i vidurki. O kad lengvi zmones 
cia gaunasi "nuskriausti" tai avialinijom px.
 
> Daiktų vienetų skaičius ribojamas paprastai dėl to, kad salono lentynose
> ir taip nėra normaliai vietos sutalpinti visų sakvojažų.  O jei dar
> prisideda striukių į lentynas, papildomų mikrotašių, rankinukų - tai
> visai tiršta būna.

Po sedyne paprastai buna tuscia, t.y. vietos dar tikrai butu. Bet kadangi 
apribojimas nesa labai apciuopiamus pinigus tai visiskai px ta vieta. O 
kur pinigai ten ir "drakoniski" kontroles metodai su skalpavimu uz 
apildomus 100 gramu.
 
> Svorį riboti gali jie tik dėl vienos (manau logiškos) aplinkybės - jeigu
> į stiuardesių darbą įeitų tų daiktų tampymas. Bet jei jie nori
> užsitikrinti,
> kad nepereikvos kuro - tai tada davai lai sveria sumarinį viso keleivio
> svorį. Dėl bendro "šeimos" svorio - gal ir nepadarys, nes atsiras vėl
> visokių gudraujančių, kaip sutaupyti, du vieniši vaikinai apsimes
> "šeima", ir pan.

Kaip jau sakiau - vidutinis visu keleiviu svoris jiem ir taip pakankamai 
tiksliai zinomas is anksto.

Bet cia kaip ir bulkuciu pardavinejimas yra patapes svarbiu rinkodaros ir 
papildomu pajamu generavimo saltiniu.

-- 
kthxbai.