Tema: Re: ryanair rankinio bagazo sverimas pries lipant i lektuva
Autorius: Korke
Data: 2012-11-28 14:02:29
Dvieju dalyku nesupratau:
1. Ar AB reikalauja registruoti ir priduoti sunkesni rankini i bagaza ?
Susimokejus uz virssvori(jei gabaritai normos ribose) neleidzia i salona
vistiek?
2. Ar sunku pasisvert namie kojines, kad paskui nemyzt i bata oro uoste?
Ar jei imone svarstykiu salia bilietu nenuperka tai
imones/aviakompanijos/visu kitu apart taves problema?