Tema: Re: ryanair rankinio bagazo sverimas pries lipant i lektuva
Autorius: Bone Daddy
Data: 2012-11-24 13:56:00
pasijauti Supermenu, tykru Lietuviu barzdočiu dūmojusiu girdžiusiu žirgus, apipisęs visą kontrolę pravilkęs į lėktuvą 100 gramų lyšnų savo šudų, nugabenęs vargstančiai Britanijai
   Kiek mažai reikia žmogiukui dėl pilnos laimės! Kitaip gyvenimas neturėtų jokios prasmės.
hujnia visa ta kova už žalią energetiką, skurstančią Afriką skraudžiamus palestiniečius, Tibeto vienuoliai, Madonos papai, Lady Gaga pyzda
 apipisim visą pasaulį, neužmiršdami savo kaimyno ir jo šuns