Tema: Re: Marocco
Autorius: liutukas
Data: 2011-01-09 14:43:30
Kada cia planuoji vaziuoti? Man po Kanaru kazkaip brangoka pasirode masinu
nuoma. Kas liecia kibira zinoma gal jokio skirtumo, ne is vieno girdejau kad
keliai ten geri. Taciau kaip as megejas pavaziuot kur i sona, tai su kibiru
turbut butu sunku, o rimtesne masinuke jau kaina kyla link menulio :(
Papasakosi kaip su ta masina isejo, kaip su draudimais, pasidomek kiek
papildomai draudimas kainuotu be francizes, nes jos buna pakankamai nemazos.
Turiu parsisiuntes knygos "Lonely Planet" apie Marocco pdf versija jei
reikia, tik viskas sveria apie 13MB. Taip pat turiu knyga 1000 vietu kuriuos
verta pamatyti, ten taip pat yra isvardintos keletos Marocco vietos, zinoma
jas turbut visi vardija cia :)