Tema: Re: Marocco
Autorius: liutukas
Data: 2010-12-27 21:03:01
Na mane taip pat daugiau domina ne miestai. Gaila kad nedaug laiko teko tos
gamtos del blogo oro. Taciau vistiek idomu i kur galima pasiduoti ir kaip
del nakvynes, orentacines kainos ir pan. Domina automobilis, ar geriau
vietoj ieskotis ar iskart is cia uzsisakyti. Pagal zemelapius yra nemazai
tokiu keliuku be asfatto, ypac nuosalliau, gal verta bandyti kokio dzipo ar
panasaus nuoma?