Tema: Re: Marocco
Autorius: Herkus
Data: 2010-12-27 22:02:25
dzipo neverta imt nebent isskirtinai nori ekstrymo. keliai pagrindiniai
tikrai geri, pravaziavom 2500km vien puikiu asfaltu ten.

mazos tackes (visiskai nauja fiesta, clio) orientacine kaina Marakeshe
buvo apie ~110LT dienai.

Marakeshe butinai i aikste-turgu ir geriau vakare. Centre ten.

Link Agadir yra nuostabios olos palei vandenyna. Nezinau ar sezonas, bet
gal pavyks pamatyti kaip vietiniai gramdo moliuskus ir kt. nuo vandens
uolu vandeniui atslugus.

  Essaouira irgi labai rekomenduoju, praeiti per zuvu turgu sulaukus
griztanciu zveju, pasiimt kokia zuvi ir nusinest i salimais esancias
uzkandines, kad paruostu. Ar seip pazioplinet tarp rykliu, raju ir kitos
egzotikos, pamatyti kaip vietiniai tarpusavy derasi. Jei megsti
hashisha, gali nusipirkti aikstej palei ta pati uosta is bandeliu
pardaveju:) Pereit per gynybine siena, i zydu kvartala (kontrastui)...
Essaouira vienas is didziausia ispudi palikusiu miestu, ypac zuvies
turgaus chaosas

Labai grubiai kazkur tarp Agadir ir Essaouiros (o gal ir link Marakesho)
yra pauksciu rezervatas, ganosi flamingai, jei idomu. Nors man tai
neidomu buvo:) Plius vos neuzbuksavom kazkokiam bulviu lauke vidurnakti:)

Iliustracijai kelias foto prikabinau

2010.12.27 21:02, liutukas ra: