Tema: Re: Marocco
Autorius: gintasma
Data: 2010-12-27 13:46:12
Oi, nera labai toli. Mes velyva pavakare shokom i kazkoki greitkeli ir
nusibeldem net iki Rabato. Mashinu nuoma ten pigi.
Siaip man labiausiai  be Marakesho ystrigo Essuira. Gal net kontaktus
rasciau afigieno buto, kuri buvom ishsinuomoje senamiestyje, koks 70
kvadratu, keli kambariai, audioaparatura su kruva CD pa;ikta, terasa ant
stogo, nu afigienai romantishkas butas.
Na, bet ne to klausi. 3 dienos siaip mazoka, bet jei iki 5, tai i Essuira
sakyciau butinai nulek.

"liutukas" <gintaras.gintautas@trint-gmail.com> parašė naujienų
pranešime:if9s73$rmm$1@trimpas.omnitel.net...