Tema: Re: Marocco
Autorius: route 666
Data: 2010-12-27 17:11:27
Buvom lapkričio gale  veik dvi savaites. Orientavomės labiau į gamtą, bet su
orais žiauriai nepasisekė (liūtys prasidėjo kiek anksčiau nei paprastai) ir
kelias geras dienas turėjom tik pradžioj bei gale sumoj. Teko kultūrintis po
miestus (Marakešas, Agadiras, Tafrutas, Esuera, Casablanca, Rabatas, Meknes,
Fezas) ir šlapius rūbus LT gabentis pagaliau išsidžiovint.
Temperatūros tiksliai nepasakysiu kokia, bet nuskridus į Marakešą (per
Weeze) vakare ir ryte pakako ant marškinėlių flyso. Saulė atrodė nespigina,
bet jau kokia 10val. labiau norėjos būt pavėsy, nors kad būtų l. karšta irgi
nepasakytum. Striukės labiau reikėdavo nuo lietaus, o ne dėl šilumos. Gryžom
per Fezą.

Miestai didelio  įspūdžio man asmeniškai nepaliko, nors arabų kraštuos
pirmas kartas. Medinos praktiškai visur vienodos. Marakešas nepasirodė
kažkuo išskirtinis, nors labai po jį ir neklaidžiojom, o ir po teisybei
nežinau ar ten kas yra verto didesnio dėmesio (po muziejus šliaužiot nesu
didelis mėgėjas), nes Lonely planet įsigijom kiek vėliau vietoj. Patiko
pasivaikščiot ryte, kai visi dar bunda ir tvarkosi bei palygint su iš vakaro
matytu turistiniu balaganu.

Agadiras visiškai buvo sugriautas per 1960 žemės drebėjimą ir dabar
orientuotas į poilsiautojus, tad be vandenyno daugiau nebėra į ką žiūrėt.
Esuera, kaipo miestas irgi prie vandenyno, daug simpatiškesnis.

Jei tektų rinktis miestą kur grįžt, tai turbūt rinkčiausi Fezą, nes dėl
laiko stokos mažokai jo teko pamatyt, o lyginant su kitais aplankytais bent
jau medinos masteliai žymiai didesni ir įspūdingesni.

Klauskit, jeigu kas konkrečiau domina.