Tema: Re: Marocco
Autorius: dariuska
Data: 2011-01-04 09:30:01
As pasidariau Neteller, kortele nemokama
taciau jie labai grieztai ziuri I identifikavimo dokumentus,
tik is trecio karto tiko.
Kortele atsiunte per savaite, pin koda atskiru laisku dar po savaites.

"VaidasB"  wrote in message news:ifstvf$cql$1@trimpas.omnitel.net...

dar yra neteller, bet su jais vis vargstu, niekaip netinka mano gyvenama
vieta. MB kortelę atsiuntė per porą savaičių.