Tema: Re: Marocco
Autorius: liutukas
Data: 2011-01-03 18:31:58
Jo, www.moneybookers.com
dar yra www.entropay.com
Pasirinkau pirma varianta, nors kortele brangesne, taciau i ja padeti pinigus galima daryti pavedima cia lietuvoje i ukio banko
sakaita litais nes papildant nuo kitos korteles ima apie 2% mokesti ir apie 2% valiutos konvertavimo mokesti, tik uzskaitymas
vykdomas raso iki 5d.
As dar negavau pacios korteles, tik internete atsidariau accounta ir uzpildziau kortelei prasyma bei nusiunciau doku nuotraukas.
Pagal atsiliepimus moneybookers atsiunte greitai, ziuresiu kaip man iseis. Ilgai negaliu laukti nes jau laikas pradeti medzioti
bilietus i Venecijos karnavala vasario galui kovo pradziai :P