Tema: Re: Marocco
Autorius: liutukas
Data: 2010-12-27 16:22:21
Kontaktai butu gerai. Tik kol nera kainu (siandien dienai kolkas 387 LTL) tai dar nakvynes neieskau. Mintis yra cia dabar
apsiziureti. Po to kazkada sugryzti gal su masina ilgesniam laikui (o gal ir lektuvu). Nenorim deginti dabar atostogu tai del to
susideliojom dienas kad ieitu sventines. Be nakvynes gavosi 02.12-02.17 arba 03.10-03.15 tai iseina grynos 4 dienos, prarandam 3
darbo dienas jei gerai suskaiciavau :)
As tikiuosi kainos bus geros tai atsargiai pradejom ziurineti kas ten yra idomaus :)

PS: Jeigu kam idomu, galiu parasyti kada kaina pasidarys normali, speju grindys turetu buti apie 250 LTL