Tema: Re: Automobiliniai saldytuvai?
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-07-23 08:42:16
"Fuga" <fuga@takas.lt> wrote in message
news:i29ho8$i21$1@trimpas.omnitel.net...
> Pries pora metu ir as svarsciau CF-40 ar CF-35 pirkimo variantus.
> Del kainos ir realaus panaudojimo vienai kelionei per metus, atsisakiau.
> Kiekvieną vasarą kankinuosi su termoelektriniu.

Nusipirkus kompresorini, termolelektrinis daugiau naudotas
nebuvo...(Nusipirkes termoelektrini, ji panaudojau vienai kelionei i
kroatija. Kai vaziuoji 10val, jis dar speja atvesti. Lietuvoje naudoti buvo
beprasminska. Senukuose su akcija mokejau apie 300 uz kempingaza. Naudotas
vienai kelionei. Tuo tarpu waeco jau 2 kartus vaziavo i kroatija, n kartu
prie ezeru ar i gamta, pora kartu po pusmeti dirbo papildomu saldikliu...
Ziurint vienos keliones  (ar darbo dienos kaina), man kempingaz'as oi koks
brangus (300/15 dienu =viena diena 20 lt, plius dar teko pirkti maitinima
nuo 220v). Tuo tarpu waeco darbas : 2keliones i krotatija (30d) , kazkur 30
dienu po lietuva, pora pusmeciu kaip saldiklis 12x30=360d. skaiciuojam
dienos kaina:  1900/420=4,52 lt.  Kuris brangesnis, a?  Ir kurio neapsimoka
pirkti????

Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5303 (20100722) __________

http://www.eset.com