Tema: Re: Automobiliniai saldytuvai?
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-09-30 10:08:58
"svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message
news:i703vi$iir$2@trimpas.omnitel.net...
> nz, turiu uz 400 litu nusipirkes ir net minties neturiu kad jam ko
> truksta, nu laiko akumas 3 val, bet to pakanka,

        Iseini i miesta ir po 4 val pasivaiksciojimo randi negyva akuma kur
nors Vienoje prie shonbruno rumu... tiesiog nuostabu, ir tikrai PAKANKA 3
val....

 o palikes prie kokios pilies iki galo
> langu neuzdarineju,

    Irgi gera mintis. Palikti pravirus langus kokioj Rumunijos, kad cigonu
vaikigaliai turetu ka veikti....

 niekas taip nelenda i masinas kaip lietuvoj, o nores ir
> taip ilis. O poto issijunges jis dar pats neskuba ikaist, visgi yra siokia
> tokia termoizoliacija.

    Nuostabi termoizoliacija, kai viename sone ar virsuje metalo galbalas.
Tiesiog nuostabiai metalas tinka gerai termoizoliacijai....

 ventiliatorius uzia bet mum netrukdo,

    Daug snapso reikia isgerti, kad viesbutyje gerai miegoti prie to uzimo.
Tada netrukdo. Tiesa, kita diena gali sutrukdyti kelione policija pakeliui
del per didelio likutinio alkoholio kiekio kraujyje....  (ypac zinant, kad
dar pakanka valstybiu , kur leidziama 0,0 promiliu...)

galu galke kaip
> pigu daikta pastatau lauke ir tiek. atidirbo ir kroatija ir lietuvoj vis
> pasidarbuoja tam paciam alui ar mineralke atsaldyt. Leciau saldo mineralke
> ar alu plastike, o 0,5 alaus greit, labai salto gert ir negaliu del
> gerkles,

                Tai kam isviso saldyti?? Ikisai ezeran, ir saltas....
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5490 (20100929) __________

http://www.eset.com