Tema: Re: Automobiliniai saldytuvai?
Autorius: Vytas
Data: 2010-07-22 16:34:12
On Thu, 22 Jul 2010 16:13:16 +0300, "Audrius K." <Audrius@audrius.com>
wrote:

>"Fuga" <fuga@takas.lt> wrote in message
>
>    Tiek ir mokejau. Siaip jis ir po 2200 buvo pardavinejamas (pvz
>elektromarkte vilniuje)
>
> tai daug pietų restorane išeitų...
>
>    Taip, tik kad man to restorano nera nei kempinge latvijoje prie baltijos
>juros, nei prie ezero lietuvoje, nei mano megstamame kaimelyje kroatijoje.
>Nuo ten iki artimiausios parduotuves ~7km :-))   O salto alaus as noriu ten,
>kur sugalvoju :-)
>Audrius K.

Nereikia buti tokiu kategorisku :-) Jau trejeta metu pop Kaukaza ir
Artimuosius Rytus keliauju su maksiminiu saldytuvu uz 300 Lt. Neseniai
grizau is menesines keliones po Iraka, Turkija, Gruzija. Pavesyje
budavo iki +43C. Ryte nusipirkes salto alaus ji salta gerdavau ir
vakare (Irake nera daug vietu kur gali nusipirkti, jei pamatei
parduotuvele - pirk). Vaisius, suri irgi laikeme. Nera taip patogu
kaip kompresorinis, bet ir kaina kita.
*Vytas*