Tema: Re: Automobiliniai saldytuvai?
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-07-22 16:13:20
"Fuga" <fuga@takas.lt> wrote in message
news:i29etf$dr6$1@trimpas.omnitel.net...
> Gal pigiai gavai. Kiek mokėjai uz savo CF-40?
> Nes jo kataloginė kaina yra apie 1900 Lt,

    Tiek ir mokejau. Siaip jis ir po 2200 buvo pardavinejamas (pvz
elektromarkte vilniuje)

 tai daug pietų restorane išeitų...

    Taip, tik kad man to restorano nera nei kempinge latvijoje prie baltijos
juros, nei prie ezero lietuvoje, nei mano megstamame kaimelyje kroatijoje.
Nuo ten iki artimiausios parduotuves ~7km :-))   O salto alaus as noriu ten,
kur sugalvoju :-)
Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5300 (20100722) __________

http://www.eset.com