Tema: Re: Automobiliniai saldytuvai?
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-07-22 09:00:46
"Sauliusv" <vsaulius@mail.lt> wrote in message
news:i26d3j$1v7$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveikas
>
> Atvaziaves i kempinga - pasijungiu 220 V ir tada per adapteri jungiu
> shaldytuva. Ir tegul sukasi jis man parom. Vakare grizti i kempinga - alus
> vesus laukia. Bet cia salyga, kad galima palikti palapinej tokius daiktus
> nebijant nerasti ne tik alaus bet viso shaldytuvo... Kroatijoj, Vokietijoj
> be problemu dariau taip.

    Po pirmos keliones i Kroatija toki (nors ir ne visiska piguva -
kempingaz'o gamybos) meciau velniop. Sroves ryja beproto, ventiliatorius
(nakti viesbutyje) uzknisa, uzknisa nesiojimas nakciai i viesbuti, nesaldo
nifiga (jei auto 35, tai saldytuve 35-18 (reliai -16) =nemaziau17 laipsniu,
kas yra per daug produktu laikymui.
    Nusipirktus normalu waeco supratau, kad saldytuva galima naudoti ir
automobilyje. Saldo pasirinktinai iki -18 (tikru laipsniu), jei laikai +3,
65Ah akumo vasara uztenka 3,5 paros. Jei akumas didesnis arba ji vaziuodamas
ikrovineji, tai dirbs atitinkamai ilgiau. Kai namuose pasidaro saldytuvo
saldiklis per mazas, tai puikiai gelbeja sis waeco (dirba ir nuo 12, ir nuo
220V). Jei pirkti, tai tik rimta. Kitu atveju pinigai i bala.. (pazistamas
atkalbinejo nuo pigiau pirkimo, sake turi, sh...das visiskas. Pabandziau
lietuvoje, isitikinau, kad tikrai, ta karta nepirkau. Kai pradejau vazineti
i Kroatija, reikejo saldytuvo. Pagalvojau, kad kempingazas bus nors kiek
kokybiskesnis, vaziuoju ilgai, tai visa kelione saldys... Taciau sh..das yra
sh...das...Sekanciais metasi teko pirkti waeco kompresorini.)

Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5299 (20100721) __________

http://www.eset.com