Tema: Re: Automobiliniai saldytuvai?
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-07-22 15:57:25
"liutukas" <gintaras.gintautas@gmail.com> wrote in message
news:i297cf$2ha$1@trimpas.omnitel.net...
> Na as naudoju campingazo, -18C berods vesina.
        Vesina ne -18, o 18 laipsniu zemiau lauko temperaturos.

Kolkas kelionese pilnai
> pateisino, nei sviestas, nei margarinas neissileidzia ir gan kietoki buna,

    Pakol vaziuoji. O kas ivyksta, kai sustoji, a? Ir per kiek laiko po to
atvesina???  Keli sustojimai, ir viskas  sugede...  Sustoji pakeliui kokia
grazia pili ar uola apziureti, ir viskas atsile. Masinoje +50, saldytuvo
parodijoje +32, kas jau nieko nekeicia. Ir atves po to tik po kokiu 5 ar
daugiau valandu kelio... kaip ir rasiau, pavargau vienoje kelioneje,
atsikandau. Pabandziau lietuvoje, is vis beprasmiska: pakol jis pats
atvesta, jau ir atvaziaves i vieta... Tada jau geriau paprasciausias
saltkrepsis su ledais, daugiau naudos.

    Pabandyk ideti is siltos dezes alu ir pasakyk, per kiek laiko jis atves
:-) Tuo tarpu i waeco ilgesneje kelioneje (pvz i kroatija) as pavakary
isimetu cekijoje pirkto alaus buteli kita, o viesbutyje po vakarienes jau
megaujuosi saltu cekisku alumi...

> alus saltas,

Su salyga, kad salta sudejai. O jei isidejai is didesnes dezes, stovincios
greta bagazineje, tai toks pat siltas.... Jei reikia vieno butelio, tai dar
paprasciau nusipirti bare salta...
 pienas nesurugsta. Aisku nereikia i juos prikrauti beproto kad
> saltas oras ventiliuotusi visur. Zinoma veikia tik kai vaziuoji ir
> nepalieki masinoje. Dar viena salyga kad masina su kondishke, tai masinoje
> buna ne 35C o koks 23C, tai -18C gaunam +5C viduje.
> Garsiai dirba - sutinku, motelyje uzkniso, tai nutempem i vonia ir uzdarem
> :)
    Kadangi vazinejau, matyt, gerokai daugiau, tai yra teke ir  viesbucio
koridoriuje palikti, nes is vonios per daug gerai girdejosi... Tuo tarpu
waeco net rupintis nereikia - visada palieku masinoje (tiesa, bagazineje
greta saldytuvo statau jam dedikuota akuma) Tik salta alu vakarui pasiimu
:-))

Audrius K.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5300 (20100722) __________

http://www.eset.com