Tema: Re: Automobiliniai saldytuvai?
Autorius: Audrius K.
Data: 2010-07-22 09:06:14
"Arunas" <arunasTRINTI@TRINTIlinvyta.lt> wrote in message
news:i26v8i$t99$1@trimpas.omnitel.net...
> Galiu patvirtinti.Iskrove akumuliatoriu,kai buvau Kroatijoj su kemperiu
> nenauju.
> Senuku varianta turiu. Susaldyta mesa daveze neatsylusia.
> Vadinciau toki daikta efektivesniu termosu,

    Ne velnio jis ne termosas. Jei nemaitinti, tai syla laaaabai greitai.
Atspek is trecio karto, kokias termosines savybes turi peltje elementas
(dvieju skirtingu metalu gabalas) ??? neveltui kai kuriems modeliams ideda
du dangcius - su peltje elemetu ir be nieko, kad padaryti saltkrepsi...

o ne saldytuvu.

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5299 (20100721) __________

http://www.eset.com